[Tajfutas] TV-2-ben Harkányi Árpiék

Kovács Gábor Endre kge at invitel.hu
2011. Dec. 7., Sze, 07:17:54 CET

A TV2 nem az én világom, de - hála Popeynek, a jelzése alapján - a TV2 honlapján utólag is megtaláltam (persze, a szokásos, extra dózisú reklámon átvergődve) a riportot.

http://tv2.hu/aktiv_extra_vagatlan/video/biciklivel-vagott-neki-azsianak-a-hazaspar

Árpiék életfelfogását megismerni nagyon lélekemelő!

Aki még nem figyelt volna fel nagyon emberi, csodálatos blogjukra, melyet szinte hihetetlen színvonalon, a biciklinyeregből is képesek naprakészen működtetni, annak akár TV nézés helyett is:   http://360fokbringa.hu/hu

G.