[Tajfutas] Pályázat egyéni sportolóknak: akár 4 pár cipő plusz 100.000 Ft támogatás

compass-sport c-sport at medex.hu
2011. Dec. 5., H, 21:41:34 CET

Sziasztok,

Csodálkozom, hogy eddig nem pályáztatok, egyetlen egy tájfutótól sem jött
pályázat, pedig a pályázati kiírás elérhető másfél hónapja.

Utcai futóknak és terepfutóknak is szól (és szerintem a tájfutó, bővebb
részhalmaza a terepfutó - azaz mindannyian aki "táj"-t fut, az a terepen
teszi, kivéve a park tájfutás, de a csak parkban futó tájfutó nem létezik)

Ez azt jelenti: kevesen olvassátok amiket irkálok az oldalainkon, vagy
szerintetek hülyeségeket találok ki, ami mindenkinek rossz kivéve nekem?

Korábban nem kívántam terhelni a levlistát pályázatommal ezért ezen a
fórumon eddig nem írtam róla ( mindig előjön, hogy "ez nem ide való" vagy
"kimoderálunk de hírtelen, ha még egyszer ilyet írsz ide") elkerülendő a
felesleges anyázásokat eddig nem tettem.

Hiába hirdetek a Tájolóban, meg mindenfelé. Vagy rossz a pályázat vagy
senkit nem érdekel amit kitalálok.

Az, hogy eddig nem tájékoztattalak benneteket a levlistán keresztül, oka
volt az is, hogy lemérjem, mennyire hatékony, amit csinálok a nem direkt
megszólítás szerint.

A facebookon is igyekeztem közölni, mert azt mindenki önállóan vállalja és
nincs benne annyi löncshús.

Szóval, hogy felkeltsem az érdeklődést tőszavakban miről szól a pályázat:

Futásról,

Címe: Áttérés a természetes hatékony futásra pályázat,

Mit kaphat aki sikeresen pályázik: 4 pár prémium inov-8 futócipőt, és
100.000Ft sporttámogatást.

Mit kel ezért tenni? Sikeresen pályázni - futni - tapasztalatokat megosztani
mindenkivel (de minél több sportolóval) - végigcsinálni az áttérést
megtapasztalni míről szól ez a futásstílus.

Hogy hol van a kiírás: innen is elérhető
http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=2964

Határidő a leadásra: 2012. december 10. már csak öt nap.

Ha érdekel a pályázat a határidő korlátos és komolyan veszem.

Sok sikert.

Üdv Zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multinavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2010 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

GPS Trade Kft

Üzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563