[Tajfutas] Homokháti Hungária Kupa

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2011. Aug. 31., Sze, 11:04:10 CEST

Karcsi jól összefoglalta a dolgokat. Ár-érték arányban és rendezés szempontjából tényleg kiváló kivitelezés volt.

Hallottam felhangokat a kempingel kapcsolatosan, hogy ennyi pénzért ... stb. Hát megnézem, hogy hol alszik meg bárki ekkora összegért kempingben (ott ugyanis a sátor, autó, stb. után is díjat kell még pluszban fizetni). Ráadásul az őrzés is jól meg volt oldva ( sejtéseim szerint nem is kevés pénzért) - és igenis figyeltek a fekete ruhásak ... Talán még egy egyszerű mosdó vályú elfért volna az udvaron.

Magam részéről szívesen kihagyom a környéket a leendő versenyeim közül - de csak az Alföld miatt!
Pályák kicsit keményre sikerültek a C kategóriákban az első két nap, de ezzel ellentétben a többi (amit láttam!) egész jó lett. Azért nem mennék el az előtt, hogy a második napi térképen tudtam volna még mit dolgozni ... és a pályakitűzőnek üzenem, hogy az ellenőrzőbíró kéréseit se ártana figyelembe venni és orvosolni! Ő nem ellenség, ha nem segítő!

Én még a rendes sört hiányoltam még a célból. Számomra a csapolt ihatatlan volt. De cserébe legalább fellendítettem Mórahalom üzleteiben a dobozosok forgalmát ... :)

Karcsinak üzenem, hogy a nejlon szalagokhoz hozzá kell szokni: esőállók és anyagilag a többször felhasználható dolgok a nyerők.

Jó volt idén Novy Borban is (főleg terepileg és sörileg), de jobban éreztem magam Mórahalmon.
Köszönet minden rendezőnek érte!

Mozsár