[Tajfutas] (tájfutás)

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Aug. 31., Sze, 10:20:35 CEST

De a meleg, dobozos dózis is hatással lehetett/lehet az emlékező készségre!
Lajos! Csak azt nem értem, hogy saját hülyeségedet miért akarod mások hibájának tulajdonítani!!  A talált "rendes" tárgyak a versenyek után mindig visszatalálnak "rendetlen" tulajdonosához!! Pláne , hogy büdös és névvel ellátott volt.  Én közel egy évig "vártam" , hogy a dugókám és tájolóm visszataláljon!  Fel a fejjel!
ViPi