[Tajfutas] (nincs tárgy)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Aug. 28., V, 22:04:51 CEST

Mégegyszer!! Mátyás !!!! Elérted hogy a gerinctelenséged miatt abba hagyjam amit nagyon szeretek.Mindenki tudja hogy szeretek sörözni,és futni.De ilyen szemét módon ahogy te nyilatkoztál rólam,még senki sem tette. Örülj!!!!A rövidtáv után abba hagyom.Mert ilyen gerinctelemn emberrel egy közösségben nem leszek.Most boldog vagy?Had ne mondjam hogy mit csinálj!!!