[Tajfutas] (nincs tárgy)

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2011. Aug. 28., V, 18:48:31 CEST

Kedves Lajos!

Ami elhagyott ruhát találtunk a cél területén, azt mind összeszedtük minden nap, de szerencsére ez nagyon kevés volt és beazonosítható. Mindenki részére már vissza is juttattuk ezeket a dolgokat.
A Te cuccodat sajnos nem találtuk meg, így ezt nem is tudom számodra visszaszolgáltani, amit nagy valószínűséggel nem is a versenyen hagytál el, hanem máshol. Lehet, hogy egy kicsit el kellene gondolkodnod a verseny ideje alatt tanúsított viselkedésedért (aki sokszor nem józan, nem emlékezhet arra, hol hagyta el a cuccait, talán nem másokon kellene ezt számonkérned...). A harmadik napi befutód utáni műsort, amit rendeztél, nem kívánom minősíteni.
Megdöbbentő volt számomra és több rendező kollega számára is, akik még nem ismertek, hogy egy kiskorú gyermekkel érkeztél a versenyre és milyen példát mutattál számára, de másoknak is.
Szerintem egy kis önvizsgálatot sem ártana tartanod és nem másokban keresni a hibát.

Sportbaráti üdvözlettel:

Paskuj Mátyás