[Tajfutas] tűz

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2011. Aug. 27., Szo, 16:37:58 CEST

Na, nem tudom volt-e már ilyen eset a magyar tájékozódási futó sport
történetében.
Ma egy délelőtti sprint és délutáni középtávút akartunk rendezni a
Kisteleki erdőben. A délelőtti sprint le is ment rendesen, majd a
délutáni felvezetés közben, úgy egy óra körül a területet átszelő 20
kV-os vezeték leszakadt, ami meggyújtotta az avart. Ez a
versenyközponttól 500-m-re délre volt, de abból az irányból fújt a szél
és köztünk és a tűz között csak egy kiszáradt legelő volt (ott volt
délelőtt a sprint). A kivonuló tűzoltók negyed kettőkor azt közölték,
hogy amíg nem szólnak, nem indíthatjuk a versenyt, így nem várva egy
esetleges késői rajtra, a délutáni versenyt lefújtuk. Szegény felvezetők
mehettek egyből lebontani. Mikor eljöttem 3-kor, míg mindig locsoltak.
Voltam a tűznél, félelmetes gyorsasággal haladt előre az avartűz a nagy
szélben.
Hát így jártunk.
Felföldi (SZU)