[Tajfutas] Trail-o

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Aug. 22., H, 08:03:06 CEST

Tisztelt Listatagok!

Hogy még inkább helyén tudjuk/tudjátok értékelni Fruzsi
teljesítményét, néhány háttér információt szeretnék Veletek
megosztani.
Fruzsi a VB-n nem "csupán" versenyzett, hanem amellett számos
közösségi feladatot is ellátott.
Hogy csak a számunkra legfontosabbat említsem, ő volt a WTOC csapatunk
vezetője, szervezője, aki a versenyzés mellett nem csak a családi
feladatait látta el (gyermekeivel érkezett a versenyre), hanem a
csapatvezetői tájékoztatókra járt, átvette a versenyanyagokat, intézte
a para kategóriás versenyzőtársak számára a segítők biztosítását,
stb... Ezen felül nemzetközi kapcsolatokat is építgetett néhány
nyitottabb külfödi versenyzővel illetve vezetővel (térképcsere,
beszélgetés, elemzések...)

Fruzsi "vitte a hátán" a csapatunkat. Ezt külön köszönjük neki.

A versenyeredménye pedig egyenesen fantasztikus. Nem szerencsén múlott
a "dobogó melletti" helyet érő eredmény, sőt, peche is volt, mert egy
rendezői ügyetlenség megzavarta első nap, s így maradt le a dobogóról.
Az időmérő pont mellett csipogott egy rendezői rajtoltató óra, amire
hirtelen azt hitte, neki jelzi a megoldási idő végét, s ezért szaladt
bele egy hibába (könnyű feladatnál zavarában rossz betűjelet mondott
be). Nekem ez az óra nem sípolt bele a megoldási időmbe, s gondolom az
ellenfelek jelentős részének szintén nem rosszkor szólalt meg...)
Persze egy 6. hely miatt nem kell mentegetőzni, az önmagában is remek
eredmény.

A részletes beszámolók és elemzések némi levegővétel után a tájbingO
blogon várhatóak.

Üdvözlettel: István