[Tajfutas] Hungária Kupa - Tájékozódási túraverseny

Feher Janos feherj at yahoo.com
2011. Aug. 14., V, 13:50:47 CEST

Kedves Popey!

Úgy látom nem te leszel az, akit sikerül majd meggyőzni arról, hogy a túraversenyzés is képes fejlődni. A tájfutó térképeken pedig nem múlhat egy jó túraverseny minősége...csakis a rendezőn, ahogy azt már korábban is kifejtettem. Ha a rendezők kifizetik a versenyzők számának megfelően igényelt térképek árát úgy nem hinném, hogy bárkinek az érdekeibe ütközne egy túraverseny lebonyoltása.

Azt sajnálom igazán, hogy a túraversenyzésről alkotott véleményedet a verseny előtt "publikáltad", amivel valószínűleg több embernek is sikerült elvenned a kedvét az indulástól. Ha mindez a verseny után történt volna, főleg úgy, hogy esetlegesen résztvevőként alkotsz véleményt a versenyről és magáról a versenyzésről azt sokkal helyénvalóbbnak gondolnám.
Részemről befejezettnek szeretném tekinteni a túraversenyek pro és kontra témát.
Hajrá túraversenyzés, hajrá tájfutás!

Fehér János