[Tajfutas] WOC új térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Aug. 13., Szo, 22:53:35 CEST

Sziasztok,
A mai napot nem töltöttem gépközelben, így csak délután tudtam egy netkávézóban rápillantani az eredményekre.
Elsőre: Gratula Zsoltinak a továbbjutást jelentő helyezés kiharcolásához és fáj a szívem, hogy ugyanez nem sikerült Ádámnak.
Másodjára: tudni lehetett jó előre, hogy mit lehet várni francia terepektől. Aki már járt a Jurában, és a tavalyi WMOC küzdelmein az tudja igazán, hogy mennyire nem embernek valók ezek a mészkősziklás kitüremkedések. A Mecseket a medvehagymás időszakban, míg a Bükk-fennsíkot ezekért az alattomos sziklákért nem kedveltem, nem kedvelem most sem.
Kíváncsian várom a kintlévők élménybeszámolóit.
Valami nagyon nem feküdt ezen a terepen a magyaroknak és sok más nemzet versenyzőinek sem. 20-30 perc hátrány az nagyon sok.
Úgy fest, hogy ez egy nagy "lutri" volt a mai napon, de a világ élmezőnye azért nem állt fejre, a francia fiúk pedig fantasztikus eredményt produkáltak.
A csapatvezetőtől indulás előtt kértem egy csapatképet, ez számomra olyan mint Kiszel Tündének a naptár kiadása. (Ha megjön megosztom veletek)

Jól döntöttél Fanni, hogy az olimpiai maratoni szint megfutása érdekében nem vállaltad fel ezt a sérülésveszélyes terepet. Remélem mindenki egészben fog egy hét múlva hazaérkezni.