[Tajfutas] Hungária Kupa - Tájékozódási túraverseny

hajnal hajnal at animula.hu
2011. Aug. 12., P, 15:28:35 CEST

Kedves Popey!

Biztos voltam benne, hogy tőlünk is mutat valaki olyan reakciót, amely
alkalmas a tájfutók kedvezőtlen beskatulyázására. Azt nem értem,
véleményedet - melyben bizonyára van igazság - miért nem az említett
fórumokon fejted ki, miért arra zúdítod, akitől ezt a kifogásolt viselkedést
nem láthattad és aki megpróbál hidat építeni a két sportág közé azzal, hogy
elhoz nekünk egy rövidített, ránk szabott futamot a Hungáriára? Mi köze neki
Dunamentéhez, K-számhoz, H Csabához és K Imréhez?

Én nagyon sajnálom, hogy nem tudom a Hungárián kipróbálni és remélem, János
kedve nem megy el attól, hogy nekünk rendezzen.

Üdv, Biró Fruzsi

  _____