[Tajfutas] Veszprém megyei bajnokságok

Molnár Péter peter at veszcart.hu
2011. Aug. 11., Cs, 08:03:48 CEST

Üdv Mindenkinek!

Felkerült az MTFSZ és a VMTFSZ honlapjára is az augusztus 27-i Veszprém
megyei rövidtávú és az augusztus 28-i pontbegyűjtő csapatbajnokság kiírása
(lejjebb olvasható). A versenyekre Tapolcán, a volt laktanya területén kerül
sor, ami az idei tájbringa VK terepe volt, de tájfutó verseny először lesz
rajta. A bajnokságok nyíltak, így bárki elindulhat rajtuk. A szombati
verseny kétfordulós, mindkét futam regionális rangsoroló. Szponzori
felajánlás révén a legeredményesebb egyesület 20e Ft jutalomban részesül! A
nevezési díjak barátságosak, szükség esetén szombat éjszaka lehet sátrazni
is.

Minden tájfutót szeretettel várunk!

rendezők

VESZPRÉM MEGYE NYÍLT RÖVIDTÁVÚ BAJNOKSÁGA

TAPOLCA, 2011. AUGUSZTUS 27.

VERSENYKIÍRÁS

A verseny rendezője: a Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség megbízásából a
Tapolcai Honvéd SE és a VeszCart Bt.

A verseny időpontja: 2011. augusztus 27., szombat

Helyszín: Tapolca, Dobó lakótelep, Honvéd sportpálya

A versenybíróság tagjai:
Elnök és pályakitűző: Molnár Péter
Titkár: Kerekes Andrea
Ellenőrző bíró: Domán Gábor

A verseny formája: kétfordulós, regionális rangsoroló bajnoki verseny.

Kategóriák: F/N 10 (nem szalagos!), 12, 14, 16, 18, 21, 35, 40, 45, 50, 55,
60, 65, F70, 75, 80

Nevezési határidő: 2011. augusztus 25. (csütörtök) 20.00

Nevezési cím:
Postai úton: Molnár Péter 8200 Veszprém, Vécsey u. 5.
Email: peter at veszcart.hu

Nevezési díj:

- FN10 kategóriában: ingyenes,

- FN 12-18 kategóriában: 750 Ft,

- FN 21-től: 1200 Ft.

Sorsolás: 2011. augusztus 25-én, 21.00-kor.

Jelentkezés: 2011. augusztus 27-én 8.30-9.30-ig a Célban.

Null-idő: 10.00 óra és 13.00 óra

Térkép: 1:4000 méretarányú, 2,5 m alapszintközű. 2011. áprilisban készült a
volt laktanyáról, forgalom elöl teljesen elzárt, és zárt terület, lakótelep
területén minimális forgalom, itt került megrendezésre a MTBO világkupa.

Pontérintés igazolása: SportIdent rendszerrel, a nevezéskor mindenki adja
meg a dugókaszámát, ha van.

Eredményhirdetés: a Célban 15.00-kor.

Díjazás: a dobogós helyezettek éremdíjazásban részesülnek. A Tomcsányi Ford
szponzori felajánlása 20 000 Ft a legeredményesebb egyesületnek (annyi
pontot kap az első ahányan indultak az adott kategóriában: 2 indulónál 2
pont, 10 indulónál 10 pont).

28-án vasárnap kerül megrendezésre a megyei pontbegyűjtő csapatbajnokság
ugyanazon térképen és versenyközponttal.

Egyéb: BÜFÉ üzemel, igény esetén kemping megoldható.

A versenyen mindenki saját felelősségére indul!

Minden tájfutót szeretettel várunk!

Rendezőség

VESZPRÉM MEGYE NYÍLT CSAPATBAJNOKSÁGA

TAPOLCA, 2011. AUGUSZTUS 28.

VERSENYKIÍRÁS

A verseny rendezője: a Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség megbízásából a
Tapolcai Honvéd SE és a VeszCart Bt.

A verseny időpontja: 2011. augusztus 28., vasárnap

Helyszín: Tapolca, Dobó lakótelep, Honvéd sportpálya

A versenybíróság tagjai:
Elnök és pályakitűző: Molnár Péter
Titkár: Kerekes Andrea
Ellenőrző bíró: Domán Gábor

A verseny formája: egyfordulós, nem rangsoroló bajnoki pontbegyűjtő
csapatverseny.

Kategóriák: nemi megkötés nélkül az alábbiak
14: az 1997-ben és később  születettek számára
18: az 1993-ban és később születettek számára
19: mindenki számára
40: az 1971-ben és korábban születettek számára

Email: peter at veszcart.hu

Nevezési díj:
- 14 és 18 kategóriában: 1500 Ft/csapat,
- 19 és 40 kategóriákban: 2400 Ft/csapat.

Sorsolás: 2011. augusztus 25-én, 21.00-kor.

Jelentkezés: 2011. augusztus 28-án 8.30-9.30-ig a Célban.

Null-idő: 10.00 óra

[...]

Eredményhirdetés: a Célban 12.00-kor.

Díjazás: a dobogós helyezettek éremdíjazásban részesülnek.

27-én szombaton kerül megrendezésre a megyei rövidtávú bajnokság ugyanazon