[Tajfutas] Tájfutás a betegtájékoztató füzetecskében?!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Aug. 2., K, 18:53:09 CEST

Sziasztok!

Manapság nálam úgy néz ki a tájfutás, hogy egy verseny-három hónap kényszerű kihagyás. Az ok egyszerű: mindig összetöröm magam vmi miatt a terepen

A III napi zárófutamon 49 sziklapont "salto mortale"  után még végigkínlódtam pálya hátralévő részét, de mindkét vállam a bal felkarom célbaérés után kissé sajgó fájdalommal párosult.
Aztán az éjszakám már lámpás nappallá alakult.
Reggel irány a helyi kórház, ahol a röntgen felvétel a felkaron egy rendkívül hosszú csontrepedést mutatott ki.
Hát ez baromi jó!.
Most megint toporoghatok itthon vagy három hetet.
(pedig időközben mások javaslatára már betettem a kocsimba egy csonka szerencsepatkót)

Na, de nem ez lényeg, amíg a röntgenfelvételre vártam egy orvosi tájékoztató kis táblán egy olyan felragsztott kinyitható kis füzetecskére leltem, mely sportágunkra emlékeztetett!
Ilyet még nem láttam!
A kis betegtájékoztató vmiféle "Kereszttérkép" nevet viselt és a belső oldalain a betegségek ismertetése mellett egy tájfutó bója lap és egy szerintem eltéveszthetetlen domborzati tájfutó térképrajz is látható volt.
A tájékoztatót feltehetően Glaxo adta ki.

Nem tudja vki, hol tudnék ilyet beszerezni, vagy azt mely tájfutónk volt ebben oly kedves és megjelenítette a sportágunkat?!
Bár az is lehet a hét végén úgy megütöttem a fejem is, hogy az utóbbi zavarossága miatt félreértettem a két kis rajzot (térképdomborzat és tájfutó bója egy betegtájékoztatóban?!...) de, azért érdekelne a dolog.

Üdv: mindenkinek Popey

Ui.  Minden versenyző és rendező előtt le a kalappal akik végigélték a Pannon kupa mindhárom futamát.