[Tajfutas] Rendszerüzenet : digest beállítások módosítva

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2011. Ápr. 28., Cs, 22:21:35 CEST

Tisztelt érintettek!

Többek kérésére módosítottam a digest (vagyis az adott napi listára küldött
levelek "egyszeri csomagban történő") küldésének paramétereit:
Ezentúl nem 34-5 levelenként (vagy ha azok elérték a 30 kbyte méretet),
küldi ki a címzetteknek a csomagot, hanem naponta egyszer, egyben a teljes
napi csomagot --- illetve ha nagy levlista forgalom adódna, akkor pedig 1
MByte-onkénti bontásban...

Remélem ez már megfelel az ezt eddig nem igénylő többségnek is (vagyis annak
a néhány tucatnyi digest-et kérő listatagnak, akiket eddig nem zavart a napi
akár 3-4 digest csomag sem)

Kovács Béla

ps. A "disgest" levélküldés kérésének értelme:
Naponta, nem szeretnénk minden listára küldött levélet azonnal megkapni a
levelesládánkba, tehát nem ér a küldés pillanatában oda a disgest-et kérőhöz
minden levél, hanem _NAPI_ 1 levélben érkezik meg az összes aznapi listalevél
(igaz hogy a digest az válogatást/szemezgetés/kivonatot jelent, de
gyakorlatilag minden levél, teljes tartalommal megérkezik, kicsit később,
egy nagyobb email részeként...
Van aki ezt szereti(hiszen csak egy levél jön naponta), van aki meg napra
(másodpercre)kész szeret lenni az épp futó levlista témákban...
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu