[Tajfutas] Heves-JNSZ-Nógrád Megyei bajnokságok

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Ápr. 17., V, 19:21:28 CEST

Szia Popey!

Ez nem verseny! Örüljünk, hogy ennyi gyerek eljön. Legyen az Nógrád,
Csongrád vagy Zala megye.

Egyébként nálunk CSAK diákolimpiai kategóriák voltak!!! (egy gyerek indult
nyíltba) Ez nálunk valódi diákolimpia, nincs kísérő futam. A szombati
verseny viszont már a népszerűsítés miatt lett bevezetve kb 4 éve. Egy
városi sprintre könnyebb kihozni kezdőket és itt már a kísérő kategóriák is
megjelennek.

üdv
fehér fecó