[Tajfutas] futás pénteken

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Ápr. 14., Cs, 10:39:48 CEST

-- Eredeti üzenet --

        III. Debreceni Nárcisz futófesztivál 2011. április 15. péntek 14.30-kor  Fővédnök: Czene Attila, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium sportért felelős államtitkára A Magyar Hospice Alapítvány szeretettel meghívja Önt és partnerét az alapítvány Méltóság mezeje programjának III. Debreceni Nárcisz futófesztiváljára. A futófesztivál Debrecenből indult el három évvel ezelőtt. Idén az Európai Önkéntesség Éve egyik kiemelt rendezvénye lett Magyarországon. Szeretnénk, ha a beteg, elesett emberekért, az emberi méltóságért vállalt futás során a Méltóság mezeje program résztvevői és támogatói együttérzésükkel, részvételükkel erőt adnának az időseknek, az elesetteknek, a gyógyíthatatlan betegeknek. Támogatásukat kifejezve sárga pólóban együtt futnak a gyerekekkel ismert debreceni közéleti személyiségek, sportolók és a Sportiskola számos sport-szakágának diákjai is. Részt vesznek kerekes székesek és gyengén látók is, akik jelenléte erősíti a programba bekapcsolódott gyerekek egymás méltósága iránt érzett nyitottságát. A nárcisz szerte a világon a rákbetegeket, rákban haldoklókat gondozó szervezetek gyakori szimbóluma; az életnek, a reménynek, a halál legyőzésének, a szeretetnek, a ragaszkodásnak a kifejezője. Gyülekező 14 órakor a Debreceni Egyetem főépülete előtti téren. A megnyitó és közös bemelegítés, gimnasztika után rajt: 14.30-kor. Útvonal: Egyetem tér - Nagyerdei körút – Nagyerdei Stadion (Északi kapu) – Ady Endre sugárút (Vidámpark, Állatkert) – Csónakázó tó (Vigadó tér) –Békás tó ( balról megkerülve ) – Egyetem tér Az útvonal teljes hossza 2800 méter. A mezőnyhöz a körpálya bármely pontján lehet csatlakozni. Beérkezés után az idősek és a futók köszöntése. Minden érdeklődőt szeretettel várunk sárga pólóban az Egyetem téren! Fussunk együtt az emberi méltóságért! Narcisz futas_2011