[Tajfutas] térkép

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Ápr. 14., Cs, 08:52:51 CEST

Az elmúlt ciklusban a Térképbizottság nem sok vizet zavart, a jövő feladatait az új szerveződés már megfogalmazta:
"A Térképbizottság vezetője Bánfi Róbert; a tagok: Dénes Zoltán, Forrai Miklós, Gösswein Csaba, Sőtér János, Zentai László. Az idei évre tervezett feladataik: hazai jelkulcsok aktualizálása, térképkiadási szabályzat felülvizsgálata, K-szám rendszerének megreformálása, helyesbítői képzések szervezése, grafikus térképnyilvántartó adatbázis készítése más bizottságokkal közösen, térképek minőségellenőrzése, és hagyományosan az 'Év Térképe' díj odaítélése."
Várom az első összejövetelek meghírdetését, vagy a széles körű társadalmai egyzetetéseket követően az új szabályzatok bevezetését.