[Tajfutas] térkép

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Ápr. 13., Sze, 20:06:53 CEST

Lehet, de én inkább azt mondanám, hogy másképp látom ezt a kérdést.
Szerintem elemi érdeke a sportágnak és a térképhelyesbítőinknek is ha pénzt
akarnak látni a munkájukért, hogy a jelenleginél többen tájfussanak, illetve
túraversenyezzenek. Ehhez időnként ilyen jellegű befektetést érdemes
bevállalni. Amúgy az ingyenes versenyrendezéssel nem igazán értek egyet, de
pl. népszerűsítő diákversenyeken, ha nagyobb létszámot szeretnénk jelenleg
nem nagyon van ás választásunk.

üdv. Viktor

  _____