[Tajfutas] Fwd: Utánpotlás válogató verseny

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2011. Ápr. 10., V, 14:49:21 CEST

-- Eredeti üzenet --

                  Szása a Csehországi edzőtáborozáson nem tud résztvenni. Ezért érdeklődöm, hogy vannak-e olyan ifi vagy serdülő versenyzők akik ugyan az edzőtáborozást valamilyen okból nem tudják vállalni, de az április 22.-én csehországban lebonyolitandó válogató versenyre szívesen kiutaznának. Kérem akit érdekel magánban keressen meg. (hmarcell at startadsl.hu)    Gondolom az megtudható, hogy a válogató verseny április 22.-én pontosan hol lesz, és hány órakor kezdődik.
Hajdu Kálmán