[Tajfutas] Országos Diákolimpia

Tamas TOTH info at geomega.hu
2011. Ápr. 7., Cs, 10:48:11 CEST

Sziasztok!

Köszönjük a folyamatos, részletes tájékoztatást. Jó látni, hogy a
rendezők komolyan készülnek a versenyre.
Egyetlen kérdés a nevezéssel kapcsolatban:

A Pest megyei DO május 4-én lesz. Nevezzen előre az ENTRY-n mindenki,
aki bízik továbbjutásában és majd törlitek azokat akik mégsem jutnak fel?

Köszönettel,

TT