[Tajfutas] [Trail-O]Szak=E1gai megbecs=FCl=E9sr=F5l ...

2010. Sze. 19., V, 17:37:58 CEST

Sziasztok!

=20

Az =E9n v=E9lem=E9nyem szerint a t=E1jfut=F3 t=E1rsadalom el=F5tti =
megjelen=E9s hi=E1nya
els=F5sorban az ut=F3bbi id=F5ben er=F5s=F6d=F6tt fel (mi=F3ta j=F3val =
kevesebb verseny
van), illetve akkor amikor a Trail-O versenyek rendez=E9se elszakadt a =
t=E1jfut=F3
versenyek rendez=E9s=E9t=F5l. Ez valahol term=E9szetes, de m=E9gsem =
igaz=E1n szerencs=E9s,
ahogy az =F5szi akt=EDvabb id=F5szakban is =EDrtam kell t=F6bb verseny, =
ami t=E1jfut=F3
versenyhez van hozz=E1rendelve. Mint amilyen a Hung=E1ria Kup=E1s =
Trail-O volt
tavaly, vagy amilyen lesz id=E9n, vagy m=E9g a H=F3dmez=F5v=E1s=E1rhelyi =
OB volt annak
idej=E9n. A magyar Trail-O-nak sz=FCks=E9ge van ezekre a versenyekre.=20

=20

Az idei =E9vben mi az egyik Trail-O verseny=FCnket egy t=FAraverseny =
h=E9tv=E9ge
keret=E9ben fogjuk megrendezni, mert azt gondolom, hogy a =
t=FAraversenyz=F5k is
potenci=E1lis Trail-O versenyz=F5k, ahogy ez l=E1tszott az elm=FAlt =E9v =
n=E9pszer=FBs=EDt=F5
rendezv=E9nyein is.

=20

B=E1r =E9n is jobban =F6r=FCln=E9k, ha m=E1s valaki felv=E1llaln=E1 a =
Bizotts=E1g vezet=E9s=E9t,
de azt is l=E1tom, hogy egyel=F5re nem ker=FClt el=F5 a kalapb=F3l ilyen =
szem=E9ly,
ez=E9rt meg fogom tenni az =F6njelentkez=E9st k=F6zvetlen=FCl Lacin=E1l =
is, hogy v=E9gre
valaki elkezdje hivatalosan is az idei versenynapt=E1r =
koordin=E1l=E1s=E1t.

=20

=FCdv. Viktor =20

=20