[Tajfutas] Postás Kupa

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Sze. 30., Cs, 21:42:53 CEST

én is egyszer nyomtam meg, de ha időközben olyan drága lett egyes hazai versenyek részvételi díja (beleszámítva a utazási ktg-et)  akkor ez a forma jónak tűnik, ezáltal kihasználjuk a hármas hétvégi versenyzési lehetőséget
Később meg hátha mások is kedvet kapnak az ilyen lebonyolítási formához.
Zj
Ui. No, meg itthon is kialkulna egy váltórendezési forma (VB szám is!) szerintem az sem baj ha eleinte  MIX-ben lesz a legtöbb induló, ahol ugye nincs korosztály,kötött egyesületi hovatartozás és együtt futhat fiú, leány, felnőtt, szenior.