[Tajfutas] Postás Kupa

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 27., H, 12:21:44 CEST

A Diákolimpia szempontjából is nagyon üdvös lenne, ha nem ott válogatóznának
az ifjak. Idén én voltam az ellnőrzőbíró, és belülről nagyon látszott, hogy
mennyire nem lehet ezt jól megcsinálni. Szerintem tök abszurd, hogy az
épphogy IV-es korcsoportú küzdjön a közel 20 éves VI-os korcsoportúval
ugyanazon a pályán, vagy hogy Zaránd megye épphogy bejutott versenyzője
Baumholzer Mátéval meccseljen ugyanazon a pályán

Ha nincs tisztességes tavaszi sprintverseny, akkor legyen valahol egy külön
verseny a válogatottságra pályázóknak, aki oda elmegy, az már feltehetőleg
komolyan is gondolja a dolgot.

Nekem az ifj. szöv. kapitánnyal nincs bajom, de hogy a mostani rendszer nem
jó, az nagyon valószínű!

Kovács Péter
BBB