[Tajfutas] Bakony Félmaraton

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 15., Sze, 14:37:48 CEST

2010/9/15 Jankó Tamás <jankot at t-online.hu>

>  Sőt, Te futottál szabályosan. A patak fekete vonallal le volt határolva,
> tehát tilos volt átmenni. Aki átment, az diszkó (lenne).

Erre nem is gondoltam eddig. Volt két deszkából álló palló a patakon
keresztbe, azokon egyensúlyoztam át magamat kétszer. A térképen nem láttam
ugyan jelölve, akkor az is tilos volt?

>  A Cuha-völgyben meg épp 10-szer kell átmenni a patakon, rossz esetben
> helyenként derékig is érhet. Nem irigylem őket...

Derékig azért nem. Én ott is végiggyalogoltam idén száraz lábbal. Ennek az
volt az ára, hogy sok meredek plusz szinttel, volt ahol még dzsuvával is
kinlódtam a kerülő utakon Vinye és Porvacsesznek között. Onnantól Zircig
viszont emlékezetem szerint nem volt szükség kerülőre.

Üdv
Gerzson