[Tajfutas] kiadvány

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2010. Sze. 15., Sze, 12:12:12 CEST

Mivel a tájfutók a sportáguknak köszönhetően az átlagosnál jobban
érdeklődnek a környezetük iránt, ezért szeretném felhívni a figyelmeteket
egy szakmai kiadványra, melynek ma volt a sajtóbemutatója az Akadémián.
A könyv 876 oldalas (3,2 kg) kiadvány, amely Magyarország kistájait mutatja
be tudományos alapossággal, de azért a laikusok számára érthetően.
A könyv csak egy helyen kapható (a készítőnél, az MTA Földrajztudományi
Kutatóintézet), s bár nem olcsó (15000 Ft), de mivel nagyon kis
példányszámban jelent meg, így akit érdekel, az igyekezzen mihamarabb
beszerezni.

Bővebb információ (tartalomjegyzék, mintaoldal, megrendelés):
http://www.mtafki.hu/konyvtar/kistaj/index.html
(A könyv készítésében nem vettem részt, így az eládásában sem vagyok
érdekelt.)

Zetor