[Tajfutas] érem

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2010. Sze. 14., K, 07:44:37 CEST

Szerencse, hogy nem adtátok fel..., s most lányom iskolájának falán függhet
bekeretezve ezekből két darab is.
ps.:S mikor a 35 éves érettségi találkozónk táján volt iskolámat
meglátogattam annak folyosói vitrinjeiben is ott szorongnak a történelmi
idők homályába vesző csapat versenyeink kupái, oklevelei.

Vékony Andor