[Tajfutas] érem

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2010. Sze. 13., H, 14:42:11 CEST

OK, bajnokságokon legyen érem (legalább a fiataloknak és az elitben) - bár
én szeniorként ott is meglennék nélküle.

Más versenyeken - főleg szenior kategóriákban - viszont szerintem teljesen
felesleges. Főleg a tömeggyártott, ragasztott érmek - ezekkel nincs mit
tenni, mint kidobni. Akkor meg csak felesleges pénzkidobás.
Egy csokinak (vagy főleg egy jó bornak :-) ) sokkal több értelme van (azt
meg lehet enni-inni :-) ), de én a pólóknak is örülök (bár a feleségem
szerint már így se férek el a szekrényben a rengeteg tájfutópólótól).

Ez csak 1 vélemény, tudom, mások mást gondolnak.

Üdv
VP