[Tajfutas] ROB átfutó / befutó

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 12:49:01 CEST

Szerintem legjobb lett volna a szinte megállás nélkül működő hangosítás
keretében bemondani, hogy a befutószakasz eltér a térképről.

Apropó, rajtam kívül mást nem zavart az a baromi hangerő, muszáj a kiválónál
kiválóbb hangfalak teljes kapacitását kihasználni, amit az utóbb időben
gyakran tapasztalok a versenyeken? Sokáig inkább nem néztem meg az ROB
döntőnek a 2 hangfal között kifüggesztett eredményeit, csak amikor már folyt
az eredményhirdetés, mert az már csöndesebb volt. Attól tartok, rohamosan
fog növekedni a hallássérült tájfutók száma. (Szebeliék örülhetnek. :-)

Üdv:
Gerzson