[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Sramkó Tibor sramko.tibor at chello.hu
2010. Sze. 12., V, 19:53:27 CEST

Kedves Péter!

Írod:
"Kevésbé ciki egy ilyen hiba egy edzőversenyen, mint a két
kis baki a ROB befutón / átfutón."

Hogy baki-e a baki, azt mindenki eldöntheti.

Néhány háttér információt azért megosztanék Veled:
1. A ROB döntő befutója nem véletlenül került módosításra. Ugyanis a Fő tér
berendezése - annak ellenére, hogy többször leegyeztettük - nem a terveink
szerint alakult. Szombaton délelőtt elhelyeztek még néhány sátrat a velünk
párhuzamosan zajló fesztivál kellékeként, ami miatt lehetetlenné vált az
előzetesen eltervezett, és a térképre is benyomtatott befutó felépítése.
(Sajnos nem csak a "miénk itt a tér"). Ezért kellett a nullidő előtt másfél
órával átalakítani a korábban kialakított céltervet. Abban bíztunk, hogy
senkinek sem okoz ez problémát, hiszen a gyűjtőpontra vezető hosszú egyenes
folytatása lett így a befutó szakasz, ami a kitett bólyasorral, célkapuval
már messziről is jól láthatóan mutatta a követendő - a térképhez képest
módosított - befutási irányt.
2. A 21-esek A döntőjének átfutó szakasza a téren úgy lett kialakítva, hogy
az átmenet elején, ahol nincs átmenő gyalogos forgalom, ott kordon szalagot
húztunk ki. Viszont a tér középső és D-i részén igen jelentős, az
átfutósávot keresztező irányú közlekedés volt várható a futók, a fesztivál
résztvevők ill. a városlakók részéről (műv. ház bejárata, színpad, kávézó
bejárata, hátsó parkoló, stb.). Ezért döntöttünk úgy, hogy ezen a szakaszon
már nem folyamatos kordont építünk, min. 3 átjáróhellyel, hanem a földön
elhelyezett bólyasort alkalmazunk, mely vezeti a futókat, de lehetővé teszi
a keresztirányú közlekedést is. Ez a bólyasor az átfutó átmenet végéig, az
50-es pontig tartott, tehát egyértelműen elvezette a futókat odáig. A
szinbolban egyébként a kötelezően követendő átfutó szakasz nem ponttól
pontig tartott, hanem pontok nélkül volt jelölve.
A szurkolók az átfutó sáv mellett végig álltak, biztatták a futókat, s
elképzelhető, hogy néha a kelleténél közelebb kerültek a ponthoz is. De azt
hiszem, egy városi versenyen ez olykor előfordulhat (pl. Velencében is).
Valószínűleg ez az ára annak, ha behozzuk a sportágunkat a közönséghez.

Nagyon sajnálom Gyurkó Fannit én is, hiszen a részidők alapján kiderül, hogy
a pálya 99%-án most is nagyon jól ment, s megérdemelte volna a bajnoki
címet, ha az 50-est nem hagyja ki.

Üdvözlettel:
Sramkó Tibor
vb.eln.