[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

vanko at mono.eik.bme.hu vanko at mono.eik.bme.hu
2010. Sze. 10., P, 15:15:17 CEST

A 23-as pontot én indítottam el levlistás pályafutásán.

Szerintem is jó helyen volt, bár körülötte eléggé zűrös (számomra
esőben, sötétben olvashatatlan) a térkép. A kúpocska egyből megvolt -
csak a bóját nem láttam meg. Részletesebb szimbol (kúp melyik oldala)
talán segített volna. Vagy egy jobb szem(üveg) ... :-)

Üdv
VP

Idézet (Werner Péter <l.taj at 0x.hu>):