[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 14:28:33 CEST

Kicsit magyarázom a megjegyzésemet. Tovább morfondírozva, szeretném javítani
magamat azzal, hogy az eldugás bizonyára nem volt szándékos. Talán az ilyen
pontoknál nem volt mód más bójaelhelyezésre. A megoldás erre az lehetne,
hogy néhány ilyen szempontból kritikus pontnál normál méretű bója és ne kis
méretű edzőbója legyen.

Csodálkozom azon a véleményen, hogy a 23-as pont nem volt a helyén, mivel
többször is oda lyukadtam ki, oldalról a 22-esről, fentről a
24-esről, lentről a 21-esről is. A fákkal teli dombon a fák közé is
benéztem, hátha a bója a domb közepén van valamelyik fán. (Szélső fán, kívül
volt.) A pontmegnevezések tartalmazhattak volna olyan megjelölést, hogy az
objektum melyik szélén vagy melyik részén van a pont.

Üdv:
Gerzson