[Tajfutas] Beszámoló a Tájfutó klub összejöveteléről

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 10., P, 09:41:25 CEST

Egyszer jártam az elnökségi ülések színhelyén: Igen, igen, igen. Ott minden adott.
A határozatok tára a közhasznú és kiemelkedően közhasznú szervezeteknél törvényi előírás, tehát nem "megszületés" kérdése, hanem vezetési kötelezettség.
Kikapcsolódásnak:
http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/09/09/09/Zarora_2010_szeptember_8__Vendeg_Monspart_Sarolta.aspx