[Tajfutas] Beszámoló a Tájfutó klub összejöveteléről

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 09:14:22 CEST

Sziasztok,

Nagyon jónak tartom ezeket a sportágunk jelenét, jövőjét érintő,
együttgondolkodós összejöveteleket, amelyeket Boxi szervez!
Kb 3 éve a "Szövetségi ellenőrzőbíró" konferenciáról élő közvetítés volt.
Igaz ott volt helyben Internet kapcsolat, és csak "adás" volt kifelé, befelé
csak levélben lehetett üzenni, de azóta fejlődött a világ. Én szivesen adok
az összejövetelekre egy lap-topot és egy mobilinternet elérést. Ha valaki a
többit megoldja, (megfelelő szoftver, stb) ugy gondolom nem lehet akadálya a
közvetítésnek.

Apropo: az elnökségi ülések helyszine ugy tudom olyan helyen van, ahol
szélessávu internet is van. Onnét semmi akadálya nem lenne szerintem az
ülések közvetítésének, biztos érdekelne sokunkat, hogy születnek a
sportágunkat alapjaiban érintő döntések.

ET