[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Werner Péter l.taj at 0x.hu
2010. Sze. 9., Cs, 21:08:58 CEST

> Csatlakozom Péter véleményéhez. A 23. pont edzőbójáját én is iszonyú sokáig
> kerestem, Vankó Péterrel együtt. Úgy értve, hogy időben nagyjából egyszerre,
> de más-más helyen. Amikor Péter lent kereste, akkor én fent és ez fennállt
> fordítva is. Utána  az egyre rosszabbodó látási viszonyok közepette még
> fogtam néhány pontot, de, amikor már zuhogni kezdett az eső, akkor feladtam
> a versenyt.
>
> Köszönöm én is a jó versenyt, de hibának tartom, hogy a beharangozott nehéz
> terep, nehéz pálya néhány pontja tovább lett nehezítve azzal, hogy nagyon el
> [...]

A 23-as nem eldugva volt, hanem rossz helyen, ráadásul olyan részen,
ahol nagyon könnyű volt beazonosítani mindent, ezért pl. én nem is
kerestem az úttól messzebb.  Ha pár gyerek nem keresgél körbe és szúrja
ki a pontot én simán továbbmentem volna, hogy nincs ott.  Hiába,
egyelőre skandináv terephez még nincs skandináv térképünk.  Talán majd,
ha a résztvevők száma kezd skandinávosodni.  Azért jobb híján ez is jó
móka volt.  Kevésbé ciki egy ilyen hiba egy edzőversenyen, mint a két
kis baki a ROB befutón / átfutón.

  WP