[Tajfutas] Beszámoló a Tájfutó klub összejöveteléről

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 9., Cs, 18:16:09 CEST

Szia Boxi,
Már régebben is említettem neked, hogy jónak tartom a klubtalálkozóidat és a
felvetett témákat.
Jó a csali, de nincs kapás.
Pedig az összefoglaló utolsó témakörében írt felvetések egyenként is
megérnének egy "misét".
Arról is érdeklődtem, hogy van-e Monspart Saci "nevelőházában" internet
elérés. (megj.: Saci szombat délelőtt a pécsieket fogja bemelegíteni egy 3
km-s futásra)
- Sajna nincs. -volt a válaszod.

Gyerekek! (Hozzáértők!) Mi kell ahhoz, hogy a Spari pincetermében szélessávú
internet elérés legyen a klubtalálkozók idejére és ott és akkor pl. Skype-on
keresztül négy, öt távoli emberke is videokonferencia módjára
bekapcsolódhatna a beszélgetésbe, vagy csak követhetné az élő eseményeket?