[Tajfutas] tájfutás mindenütt

Kovács Gábor borea at is.hu
2010. Sze. 9., Cs, 13:32:14 CEST

Pár éve az Orienteering Today, amikor még létezett ez az újság, hírt adott egy versenyrol, amit Milánó belvárosában rendeztek, ott 2 térképet kaptak az indulók, az egyik az utcaszintet, a másik az aluljárószintet ábrázolta. A legcselesebb egy olyan pont volt, ami mindkét térképen szerepelt, és a két szintet összeköto liftben volt elhelyzve...

KG