[Tajfutas] POCSB elemzés

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 11:12:50 CEST

Persze felesleges a szavakon lovagolni.
Ezen a versenyen meglehetősen szorosak voltak az eredmények -
- még a csapatokon belüli idők is. (tavaly ez más volt)
Ezért mondom, hogy szerintem itt nem a pontbegyűjtésen, hanem
az útvonal optimalizáláson volt a hangsúly.
Ahogy normál versenyen, ha választhat ugyan két pont között akár
három útvonalat is, de mindegyiken ugyanannyi a menetidőd.
Bx