[Tajfutas] ROB sprint döntő

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 10:16:43 CEST

A célban a térképen mi is felfedztük ezt, ott valaki azt mesélte, hogy Ádám
a döntőben a befutópontról nem a cél, hanem a főutca felé indult el,
gondolom mert a térképből azt olvasta ki, hogy arra kell mennie.
Ha e miatt veszít, vajon jogosan óvhatott volna? Mi az "erősebb", a
berajzolás, vagy a kordon?

Kovács Péter
BBB