[Tajfutas] ROB sprint döntő + PWT

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Sze. 8., Sze, 09:40:16 CEST

Sziasztok!

Fanni nem lesz ott este, elutaznak Skóciába Lenkei Zsoltival, az egy
futam erejéig feltámadt Park World Tour-ra.

http://www.scottish-orienteering.org/pwt2010/

Szombaton lehet nekik szurkolni, sajnos a honlapról egyelőre nem derül
ki, hogy lesz-e élő közvetítés.

Egyébként én beszéltem vele utána, ő simán bosszús volt, a Madár meg
azon gondolkodott, hogy megóvja a szalagozás hiányát, hiszen a
térképbenyomtatás és a szimból szerint szalagozottnak kellett volna
lennie a két főtéri pont közti szakasznak. Ebben igaza is van, más
kérdés, hogy nyilván ugyanúgy kihagyta volna Fanni a pontot, ha az
utolsó műanyag bója helyett ugyanott egy krepp-szalag van, csak a
teljes hosszban való kordonozás segített volna rajta, de arra meg a
fenti jelölések sem kötelezték a rendezőket.

Üdv,
Skuló Marci