[Tajfutas] ROB sprint döntő ?

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 7., K, 21:57:47 CEST

Szia Miklós,
A reggeli órákban klubtársad keresett meg minket a listán fotók ügyében. Adtam neki infókat és megkérdeztem Őt:
Fanni esete érdekel?
Igen?
Engem is.

Négy oldalról:
1. Mi járt Fanni fejében amikor elment a pont mellett? Láthatóan már a "szalagozás" közepén többször a térképre pillantva a következő átmenetre koncentrált. Annak az információit próbálta begyűjteni. A közönséget kizárta. Oda sem pillantott a pontra és a rá várakozó fotósokra sem. Pedig a fényképezőgépeink nem rá, hanem a pontra irányultak. Vártuk, hogy befusson a képbe, hogy le tudjuk fotózni. A pont ugyanúgy volt "takarásban" az ő esetében is, mint az előtte átfutóknál. A nézőközönség, drukkerek, fotósok száma nem változott meg számottevően az általad említett időpontok között.
2. Korrekt volt-e a szalagozás kiépítése, és jelölése a térképen?
3. Nekünk nézőknek mit kellett volna tennünk? Volt egy néző, aki utána kiáltott Fanninak, de nem hallotta meg a hangját.
4. Hol voltak a legjobb magyar női versenyző klubtársai?

Jó oknyomozást
Janó

Az első kérdésre Fanni, a másodikra a Rendezők és az ellenőrzőbíró, a harmadikra a nézők, a negyedikre pedig Ti magatok tudjátok megadni a választ.

  Ellenben a PVSK a ROB on taktikával nyert egy plusz pontot, és dobogót amikor az átfutónál nem figyelők egy részét hangosan figyelmeztetik a pontfogásra, míg mások esetén bölcsen hallgatnak. Tudom nekem is oda kellett volna mennem, és lenne plusz 10 bajnoki pontunk :-(
  MM