[Tajfutas] POCSB elemzés

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 7., K, 17:42:59 CEST

Írtam már előzőleg, hogy én eddig a partvonalról követtem a POCSB életútját,
születése óta.

Ez az első alkalom, hogy picit belemélyedek az elemzésébe.

Szintén írtam azt is, hogy a rajt és célbaérkezés látványosságán kellene
elmélkedni.

Nagyon elvesztené az értelmét a versenyforma, ha a három futó eredményét
összeadnák, és ez adná a csapat eredményét? Ezzel minden csapattárs rá lenne
kényszerítve arra, hogy legalább hajrázzon. A csapatok a rajtban azonnal
kapnának egy "farsta" dobást és ezt követően találkoznának az A ponton,
ahonnan már osztogathatnák egymásnak a feladatokat.

Magánban kaptam az alábbi mondatokat, de nagyon tanulságosak a leírtak és én
nem is figyeltem fel rá:

"A táblázatból csak az derül ki, hogy a PVSK leányok 9 perccel tovább
szépítkeztek a rajtnál. Ekkora előnyt adni? Igaz, sokkal jobban osztották
fel a feladatot, de mire ezzel elkészültek, már behozhatatlan lett a
hátrányuk..............."