[Tajfutas] Csapatbajnokságok jövője

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 7., K, 10:03:02 CEST

Tessék csak megnézni a részidős eredményeket.
Mint írtam már pár napja én nem indultam, nem láttam kívülről, de még nem is
nagyon elemeztem ezt a versenyformát eleddig.
Detti hazajött és megkérdeztem, hogy szerepeltetek és jesszus.
Most egy picit belenéztem, de csak picit.
Mit látok az eredményekből és Detti rövid elmondásából:
SZVSE nyert, Szerencsi Ildikó vállára vette a csapatot és iszonyatosan sok
pontot behozott. Harmadik emberük bizonyára nem lazított, de testreszabott
feladatmennyiséget kapott. PVSK három azonos kaliberű versenyzővel az
arányos elosztás elvét választotta.
Ha az SDS rendezőktől kaphatok egy jpg. formátumú térképet a N21 pályáról
200 dpi -vel (mert egyben nem fér be szkennerbe, meg hát az OCAD-ből kinyert
képfájl azért még is csak kontrasztosabb, és Detti térképére rá vannak
rajzolva golyóstollal az összekötővonalai) akkor megrajzolnám az első három
helyezett pontfogási metodusát.
Láthatóan a taktikát egyénileg a csapatra kell kidolgozni.