[Tajfutas] ROB-POCSB puffogás

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 16:44:11 CEST

Sziasztok!
Egy kicsit pontosítanám Oszi levelét, mert aki nem volt ott, első olvasásra
azt hihette belőle, hogy a POCSB-n csak oklevél díjazás volt. (Megjegyzem,
az viszont kifejezetten erre a versenyre tervezték).
Ezzel szemben a POCSB-re is érvényes volt a jó minőségű póló, mint
tiszteletdíj.

Kovács Péter
BBB