[Tajfutas] versenynaptár 2011

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Sze. 6., H, 11:28:06 CEST

A jelen rendszerben egyéniben mindenki csak a maga eredményéért fut! Magamról és mások élménybeszámolóiból tudom, ha a versenyben ráteszek egy pontra a továbbiakban már nem az a lelkesedés hajt, mint amivel elindúltam a rajtból.(minek tőrjem magam,legfeljebb utolsó leszek!) Az ŐSIDŐKBEN az elszúrás miatt kieset időt, BE AKARTAM hozni, mivel a CSAPAT ÉRDEK EZT KÍVÁNTA!!!!.(Ha most is lenne csapatértékelés BE AKARNÁM HOZNI AZ ELSZÚRT IDŐT, s kétszer akkora lelkesedéssel, ambicióval futnék!!!) EZ viszont csak váltóversenyeken és csapatversenyeken motivál engem, s valószínüleg mást is).
SŐT: Nálunk (Vörösmarty-OSC) az ELSŐ csapatba való bekerülésért is HARCOLNI   kellett!! 1965-ben  az ország 23 első osztályú versenyzőjéből ha jól emlékszem  7 fő nálunk versenyzett(SAJÁTNEVELÉS!!!), s a versenyen már az is motivált, hogy az első csapatunkat
LE KELL GYŐZNI!!! Még ha a másod osztályúakkal kiegészített  harmadik csapat tagjának is ez volt a célja.
Uff. Szép napot! ÖSSZECSAPUNK A KÁZMILLÁN!!
pisti