[Tajfutas] Veszélyes parkoló

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Sze. 4., Szo, 08:56:56 CEST

Néhány éve szintén Bpesten-köztudott, hogy évtizedekig TRABANTOS voltam, egy
kórház előtt parkolva négy szgk közül, a többi márkás gépjármű volt-az én
vastag Trabis oldalablakomat törték be és vittek el minden dolgomat. Nagyon
nehéz volt és hosszú ideig tartott a gépjármű okmányok pótlása (pénz és
tárgyak riportmagnó-fényképezőgép stb...persze soha nem lett meg.
Mellesleg mivel a Combi egyterű volt hatsó részben azért minden le volt
takarva. Egy nagy sza... sem ért
Egyébként  a véres vezető melletti ülésem alatt találtam egy amerikai egy
dollárost azt bevittem másnap a helyi rendőrségre , hátha ez segítheti a
nyomozást, de minden felesleges volt, ilyen pici, akkor 80 ezr forintos
üggyel nem foglalkoztak-egy idő eltelte után jött is a levél, nyomozás
megszüntetve
Egyébként még aznap este a szig-et és az útlevelet főként az előbbit totál
véresen az Állatkert közeli Gundel étterem szemetes kukájában megtalálták és
még késő este felmentem érte Kistarcsára.

Aki(k)  gépjármű feltörésekre szakosodik mindegy mit milyen tipusú, állapotú
gkv-t tör fel, bár én hasonlóan mint  Gabi néhány betető dolgot azért hagyok
a kocsi ülésein hevenyészetten szétdobva...., hátha ez elriasztja őt.
A gépjármű típusváltást követőn eddig ezt megúsztam, de minden egyes terepi
vagy városi térképészeti munkáim napi befejeztével nagy izgulással várom:
Ott van-e kocsim, ahol reggel leparkoltam ,nincs-e feltörve.