[Tajfutas] Veszélyes parkoló

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Sze. 3., P, 09:55:15 CEST

  Szerintem nem olyan egyszerű a dolog, mivel ők is figyelnek, nincsenek
egyedül. Egy megoldás biztos, a megelőzés (látható helyen parkolás,
semmi cucc az ülésen, értékeket magammal viszem stb.). A Normafa síház
melletti parkolóban sok autót feltörnek, de tudomásom szerint ez nem
esik meg az út másik oldalán lévő és több oldalról jól látható
(kanyaros) parkolóban. A Vasas parkoló egyébként a legveszélyesebb.

Lacónak: még soproni diák koromban szerettünk volna elkapni egy kukkolót
a Sörház-dombon (zavarta a pásztorórákat :-)). Kihelyeztünk néhány párt
csalinak és vártuk a fazont. Nem jött. Viszont a csalipárok jól érezték
magukat.

Feró