[Tajfutas] Veszélyes parkoló

Muszély György gyorgy.muszely at ngm.gov.hu
2010. Sze. 2., Cs, 10:20:27 CEST

Ha jól értem a levelet, akkor kb. egy éve egy vas. du én ugyanott parkoltam., amikor visszaérkezve, a mellettem parkoló panaszolta, hogy a zárt a kocsiján feltörték és a kocsit kirámolták. Ezen a helyen az autók közvetlenül a négyes zöld erdő mellett állnak. A rendőrség már ismerheti a helyszint. (Ez persze csak feltételezés, nem minősítés és nem politizálás...)

M. Gyuri