[Tajfutas] versenynaptár 2011

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 1., Sze, 21:55:21 CEST

Molnár Petinek köszönhetően, aki észrevételemre, most már két éve figyelembe veszi a versenynaptár tervezésénél, hogy mikor rendezik a 25Manna nevezetű váltóversenyt Svédországban, válogatottjaink kevésbé vannak "fejtörésre" kényszerítve. Azaz menni vagy maradni.
Én még életemben nem jártam POCSB-n (a pécsinek az eredményhirdetésén voltam jelen) és sajnálom, hogy nincs róla TV közvetítés, hogy a Viktor által említett jópofa, de mint hallom életszerű helyzeteket megtekinthessem.
Hogy néz ki egy ilyen versenyen a hajrá? Mennyi a várakozási "világcsúcs" a befutóponton?
Mielőtt megköveznétek. Elhiszem, hogy a pontkiosztás a szíve-lelke ennek a versenyszámnak, de legalább a befejezését látványossá kellene tenni.
Dixi tartott nekünk egy válogatott edzést a Hosszú hegyen anno, 1978-79 táján. Pontbegyűjtés volt a feladat. 60 perc alatt ki tudja behozni a legtöbb pontot úgy, hogy a legkevesebb szintet teszi meg közben. Csúfosan kikaptam. Szabó Laci (Dzsepa) levert mindenkit.
Janó

Óriás kivetítővel ésTrack-Track-l fel lehetne talánm dobni az eseményt.