[Tajfutas] versenynaptár 2011

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Sze. 1., Sze, 20:44:25 CEST

Én még mindig úgy érzem, hogy a tájfutók szemszögéből a VB-n is kiegészítő
versenyszám a sprint, legalább is szerintem a középtáv és főleg a
normáltávon elért győzelemnek vagy helyezésnek jóval nagyobb presztizsét
érzem.

Az a benyomásom, hogy a skandinávok és a csehek is abban jók szerintem, hogy
nagyon jól ötvözik a szabadidő és a versenysportot, és nagyon más
mentalitással áll hozzá náluk az egész társadalom a sporthoz általában.
Nálunk elsősorban az olimpiai aranyérmek számítanak, és nem az, hogy minél
többen sportoljanak éljenek egészségesebben.

  _____