[Tajfutas] versenynaptár 2011

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Sze. 1., Sze, 20:36:41 CEST

Szia Feri!

Nagy örömömre kezdünk mi is egyre többen és egyre többet versenyezni, de
azért még messze vagyunk a ZTC-s létszámtól. Bevallom én az utóbbi időben
már tűnődtem is rajta, miként hogyan finanszíroztok ennyi versenyt és
versenyzőt, igazából már meg is akartam kérdezni, úgyhogy most meg is
teszem.:)

Üdv. Viktor

  _____